Röntgen

Igår ringde jag tillslut till sjukvårdsrådgivningen och där tyckte de att jag skulle åka till Karlskoga sjukhus för att göra mer tester. Vi åkte och lämnade Devin hos Micke och Maja och sen bar det iväg. Jag var fan livrädd för på henne på sjukvårdsrådgivningen lät det ungefär som jag skulle dö närsomhelst. Hon sa att jag skulle ta med mig mobilen ifall vi var tvugna att ringa 112 på vägen så ambulansen fick hämta mig. Usch!
Vi kom iaf dit och det är ju alltid världens jävla väntetider på akuten, fattar inte vad som går så jävla segt, men ändå. De tog blodprov på mig, blodtryck, ekg och massa andra konstiga tester. Alla visade att jag var frisk som en nötkärna ungefär, men jag känner mig allt utom frisk liksom. De beställde en röntgen av min skalle för att se om det kanske är någonting allvarligt. Jag fick fan dödsångest nästan. Iaf så skjutsade de dit mig i rullstol och jag fick ta av alla smycken och lägga i en burk som David fick hålla i utanför dörrarna där han fick stå. Jag la mig på någon äcklig madrass och de spännde fast mitt huvud och skjutsade in mig i den där röntgenapparaten -urk- Hade de skjutsat in mig längre än så hade jag fått ren panik och det sa jag till dem! Jag HATAR att vara i trånga utrymmen, speciellt om man är fastspänd också. Blundade hela tiden för att slippa se hur långt inne jag var och VIPS var det klart -puh-
Nu rullade de ner mig i stolen igen och jag ville inte vara på något rum utan vi satte oss i väntsalen istället och kollade på en film medan vi väntade på läkaren som inte var där ens. De skulle ringa på röntgenläkaren för han hade gått hem för dagen -suck- Satt väl och väntade lite mer än en timme innan han kom tillbaka och sa allting såg jättebra ut och var normalt. Inte lite lättad jag vart då!!! Enda som han såg var att jag hade käkhålsinflammation som man kan få om man haft öroninflammation och ont i halsen, precis som jag hade förut alltså. Det är den inflammationen som gör så jag får så satans ont i huvudet så han skrev ut lite medicin och skit till mig som jag ska ta i 10 dagar och hoppas på att det går över.
Nu vill jag bli frisk!!!!
Jag har typ aldrig vart sjuk i hela mitt liv, klart jag ska få typ allt nu -suck-

Iaf är jag glad över att det inte var något allvarligt.

Vi hämtade Devin hos hans farmor innan vi åkte hem och han sov som en liten prins. Vaknade inte ens fast vi bar ut honom i bilen och sen in här till spjälsängen.

//S

Kommentarer:
Postat av: Carro

Tur det inte var ngt allvarligt. Krya nu på dig :) kram

Postat av: sara

Vilken tur att det inte var nån inflammation i hjärnan! hoppas det går över snart! huvudvärk är hemskt!

2008-07-19 @ 15:46:14
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: emma

Jag vill också ha tre barn, får hoppas att jag får två iaf. Vi har bestämt oss för att stanna ihop, och jag får helt enkelt chansa på att du har rätt :)

2008-07-19 @ 16:00:45
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Just ja, våran dotter är strax över 14 månader!

2008-07-19 @ 16:01:42
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: sara

fy vad äckligt.. hoppas du mår bätter snart- var det nu i veckan ni skulle ner?

2008-07-19 @ 22:16:28
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits