Sjukhuset

Davids mamma tvingade iväg mig till sjukhuset förut eftersom jag har sån extrem huvudvärk så jag knappt kan göra något. Där kollade de blodtryck, tog blodprov, jag fick följa doktorns finger och han kollade i ögonen och massa sånt och allting var hur bra som helst. Hjälpte alltså inte mig så himla mycket att gå dit ^^ Men han tyckte inte det var bra att jag hade så ont i huvudet så han skrev ut några migräntabletter till mig som jag skulle ta.. om det inte går över efter de två tabletterna så ska jag ringa dit igen så skickar de remiss till ett annat sjukhus där de kan göra mer tester -urk- Jag vill må bra!!!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

stackare hoppas verkligen du blir bra fort

Postat av: Hanna

usch då. jag vet det där med att ha ont i huvudet. Så svårt att veta vad det är oxå, man får bara remiss efter remiss och tillslut hamnade jag hos sjukgymnast i 2 år. Krya på dig!! kram!

2008-07-17 @ 22:05:24
Postat av: marie

ja de är skönt att få gråta ut ibland lätta på trycket lite

2008-07-18 @ 12:40:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Hardin

Bra att du kollade upp det i alla fall, är ju därför sjukvården finns:) Hoppas också det blir bättre snart!

2008-07-18 @ 13:42:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits