Svimma

Usch imorse när jag satt och åt frukost så svimmade jag och ramlade av stolen och hamnade under köksbordet. Skitläskigt. Satt och drack mjölk och satte i fel strupe eller svalde massor med luft samtidigt eller något för ont som fan gjorde det. Jag sa aj höll mig för bröstet och sen kände jag mig helt svimfärdig. Innan jag svimmade hann jag att säga att jag tror jag kommer svimma. Sagt och gjort, jag föll ner på golvet. David blev livrädd och sprang fram till mig.. Jag var inte borta så länge, men det var äckligt nog att jag verkligen svimmade -usch-

Kännt mig helt konstig hela dagen efter det, så blir nog i säng tidigt ikväll.

//S

Kommentarer:
Postat av: Hardin

Hemskt! Tur det gick bra i alla fall.

2008-07-12 @ 20:07:00
Postat av: Linda

usch vad otäckt. Jag svimmade också härromdan..eller vad det nu var. Fast jag har mått lite konstigt i flera månader tillbaka. Typ massa yrsel och sånt. Men det kan säkert va så ibland, hoppas jag i alla fall. Särskilt när man är igång hela dagarna, vaknar en del på nätterna osv.

Svarade jag på din fråga om vi alltid klär elly och nadja lika?

Postat av: marie

otäckt. blodtrycks fall?

2008-07-13 @ 10:35:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

de är inget jätteviktig medicin har den mer på prov för att se om de gör nån skillnad men de tycker vi inte den gör

2008-07-13 @ 11:02:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits