7 månader!!

Kan inte fatta det, men du är redan 7 månader nu!! De bästa månaderna i mitt liv. Du är så himla underbar och vacker. Blir helt tårögd bara jag ser på dig. Fattar inte hur vi kunnat skapa en sån fin människa. När du ligger och sover springer jag in och kollar på dig hela tiden bara för att du är så himla underbar, kan inte låta bli. Bara du rör dig pyttelite till en annan ställning blir jag helt "åå vad söt du är". En annan skulle knappt se skillnad ens, men jag gör det.
Nu de senaste dagarna somnar du nästan enbart i min famn. Är såå mysigt, går inte beskriva ens. Du ligger där helt fridfull och jag kan titta på dig precis hur mycket jag vill.


Helt färsk i mammas famn.

Trodde faktiskt inte jag skulle få uppleva denna stora kärlek någon gång. Kärleken till ens barn. Men nu har jag dig här och det är värt allt. Finns inget bättre eller vackrare. Synd tiden går så fort nu bara, hinner knappt med.


Devin 7 månader.

JAG ÄLSKAR DIG!!

//S


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits