Börjar närma sig

Arvikafestivalen börjar närma sig med stormsteg och jag är faktiskt skitnervös.. Jag kanske inte alls pallar med en festival nu?! Det är inte direkt några bra band som kommer, så vad ska jag göra? Jag vill inte dricka mig stupfull och hålla på. Usch jag börjar fan känna mig gammal >_< Jag kommer få värsta Devin- och Davidabstinensen!!
Sova i tält och vara vaken länge.. Jag har inte vart vaken länge sen Devin föddes haha.
Aja blir säkert skitkul får jag hoppas, även om jag börjar få lite ångest. -tönt-

//S

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ångest? hehe, passa på och tänka lite på dig själv och kul istället :)

Postat av: malin

Vem ska du gå med nu dÅ

2008-06-30 @ 11:30:43
Postat av: marie

de blir bättre ska du se när du väl är där. jättejobbigt att lämna men man måste tänka på sig själv lite ibland också

2008-06-30 @ 15:57:33
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Ritha

Du kommer somna klockan tio gumman!! Hihi... Näerå. Ha det hiiimla kul och njut!

2008-07-01 @ 08:21:24
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits