Jeansdilemma

Jag vill ha ett par jeans! Börjar bli ganska trött på att alltid gå runt i mjukisbyxor nu för tiden. Inte får jag på mig några av de byxor jag hade innan jag blev gravid heller -suck- Iaf, så var jag och David ner till JC för att hitta ett par jeans till mig. Bad Jon om hjälp såklart, och jag vill ha ett par ganska pösiga jeans. Fick massor att prova, de bara steg i storleken för varje par jag provade tyckte jag, jag började nästan gråta =( Fy fan vad jag blivit fet!! De som jag tyckte var skönast såg ut som killbyxor och jag såg ut som en hiphopare i dem, det vill jag ju inte. De byxor som Jon och David tyckte jag skulle ha var typ tighta i röven, pösiga i låren och tighta på vaderna.. ehh?! Liksom skitfult. Skrevet på dem satt aslångt ner också så det såg ut som man skitit på sig. Det såg liksom ut som de skulle sitta tight, men det skulle de inte, så de satt bara helt fult på mig. Jag kan inte ha jeans!!! Frågade Jon om de hade några mer skate-aktiga jeans, men icke.
Måste modet vara så jävla fult eller!? Jag vill inte ha sånna byxor. -suck- Får leta vidare någon annanstans, eller helt enkelt banta ner mig 10 kilo!!

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

vad ska du ha för storlek då? kolla på carlings eller MQ dom har ju oxå jeans. Baggy är ju jätteskönt och snyggt!

Postat av: andrea

jag har ett par lee leola stretch som jag inte använder om du vill ha. dom är lite trasiga här och där och sitter dock tight men är väldigt sköna!

2008-06-17 @ 16:29:23
Postat av: marie

skulle också vilja ha nya jeans men alltid såå svårt att hitta par som sitter bra och skönt. jätte snyggt med baggy jeans

2008-06-17 @ 16:31:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits