Konsten att sätta sig på en motorcykel

Pappa har köpt sig en motorcykel och självklart var jag där och åkte med. Han var så stolt så. Vi åkte till Storfors och kollade var det är som David jobbar, jag har juh inte vart där och sett det än, så det var skoj. Nu vet jag lite mer -haha-

Det var inte helt lätt att ta sig upp på den med motorcykelstället på sig och sådär, men det var iaf inte så svårt som mamma gör det här. -fniss-



Jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig när hon försökte ta sig upp. Men hon gjorde det ju lite svårare än det var också. Skulle velat sett när hon skulle av, men det missade vi för vi åkte hem istället.



Här är iaf bildbevis på att hon kom med upp på den tillslut. Hon var väl livrädd under åkturen också kan jag tänka mig -fniss- Jag tyckte det var riktigt roligt att åka med, men blåste ju en hel del alltså.

För övrigt så har jag skitont i huvudet idag, men det är väl för jag inte sovit tillräckligt och säkert inte druckit tillräckligt heller. Men så kan det bli ibland, går säkert över senare för jag vägrar ta en tablett. Så är det.




Sötnosen idag innan vi knallade bort till min mamma och pappa. Fick ha på sig tröjan han fick av min faster idag, blåste så himla mycket. Den satt jättebra nu =)

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

HAHAHAHHAHAHAHA..



jag dog ;D

2008-06-14 @ 20:52:21
Postat av: Hardin

haha ja det är inte lätt alltid ^^

2008-06-14 @ 23:05:22
Postat av: Ulrika

Flåt men..HAHAHA ;) Såg så kuligt ut men jag ska inte säga ngt..gör precis dsamma då jag försöker ta mig upp på min brors motorcykel :D

Söt son du har :)

Trevlig helg.

Ulrika


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits