Leka med Emil

Idag blev det att gå ner till stan för att äta lite på café paus med Veronica och lilla Emil. Emil ser pytteliten ut jämfört med Devin fast de är lika gamla -hihi- Fast han är ganska liten för sin ålder med, men som vi sa.. han kommer nog dra ifrån tillslut, eller iaf komma ikapp =)
Var jättetrevligt, efter det gick vi hem hit för idag hade vi städat så det gick ta hem folk. Devin och Emil lekte lite, vilket innebar att Devin klättrade på Emil och han blev rädd ^^ Fast när han hamnade i gåstolen fick han makten haha.


Klappa på varandra.


Min mamma o pappa kom förbi förut också så jag fick min första födelsedagspresent -woho- Det var en Nikon kameraväska så det får plats objektiv och sånt i sen när jag får andra objektiv till ;) kalasbra!


Leka tittut med mamma genom glaset i dörren.


Annars är jag rätt trött, men vi är på bättringsvägen. Devins ögon har knappt varat något alls idag och han är pigg som en mört. Jag har inte ont i halsen eller öronen och tar mina sista penicillintabletter imorn =) Just fan, måste ta dem nu!!
Sådärja..

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

tycker emil är såå söt. så lite är han inte:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits