Någon fas?



Yes, han somnade sin vanliga tid som vanligt igen. Inte runt 22 som de andra dagarna. Trodde självklart han skulle sova hela natten, som han brukar. Men ack så fel jag hade. Gick in en halvtimme senare för att titta till honom, då ligger han där helt klarvaken och grejar. -suck- Man ska sova på natten juh!



Var bara att plocka upp honom det och han var ju hur pigg som helst så inte ville han somna i famnen heller. Nej han ville ta sig fram som en liten gorilla på golvet. Så himla söt. Hans nya stil istället för att krypa, det är tydligen mycket bättre enligt honom. -haha- Alla sätt är ju bra, utom de dåliga.

Han somnade iaf till slut i min famn i soffan runt halv elva. Ändå ska han upp skittidigt på morgonen fast han somnar så sent? Är detta bara en fas eller kommer det vara såhär nu? Innan sov han juh 20-8 på morgonen och det var ju helt underbart =)
Bara att gilla läget antar jag.

//S

Kommentarer:
Postat av: Erica

Desto äldre dom blir, desto mindre sömn ofc.

Men tror bara det är en fas. William var precis likadan när han var 6 månader. Han vaknade och var görpigg men nu är det som vanligt igen förutom att han går upp 9 istället för 11. :P

Postat av: marie

de är nog bara en fas skulle jag tro. neo sover istället mer nu än va han brukar

2008-06-16 @ 16:05:36
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits