6 månader!!

Min älskade son blir idag 6 månader gammal.
Det är inte klokt vad tiden bara rusar iväg efter att man fått barn.
Han fyller mig med glädje varje dag.
Går inte ens beskriva sin kärlek man har till sitt eget barn, den är obeskrivlig.
Varje morgon när man vaknar så ler han sitt goaste leende mot en.
Underbart är vad det är.
Att jag sen fått en sån snäll bebis som knappt skrikit sen han föddes, otroligt.
Man får vad man förtjänar brukar jag säga ;)

image32
Från den här lilla loppan..

image67
Till den här sittande skönheten =)

Jag är så stolt över dig, min underbara älskade son!
Du betyder mest av allt för oss.

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

men guud.. grattis grabben..=) 6 månader.. Du är ju en stor kille nu.. sötnosen! =)

2008-05-11 @ 12:58:31
Postat av: Veronica

det var en riktigt snygg tröja, vad har du fått den ifrån?

2008-05-11 @ 12:59:22
Postat av: Becca

Åh, ja det är helt sjukt vad de växer snabbt nu :)

Postat av: Ritha

Grattis i efterskott och shit så söt han e!!!

2008-05-13 @ 14:11:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits