BMI

Haha jag räknade ut mitt BMI nyss för att se hur fet jag blivit nu efter graviditeten och mitt BMI är 22,1. Herregud, är jag inte fetare? Iofs är det väldigt mycket med tanke på att mitt BMI alltid legat på 18 innan, eller under det. Blää jag kan vara nöjd nu med allt om jag bara vore fastare. Jag är slapp i kroppen som en geléklump ungefär och inte orkar jag träna heller. Vadå lat? Men var hittar man motivationen? Jag tror min motivation försvunnit helt och hållet, känns som jag inte bryr mig längre.. fast det gör jag!! Jag hatar hur jag ser ut nu. Men det känns sååå enormt jobbigt att göra flera 100 situps eller benböj om dagen och äta massa nyttigheter. Man lever bara en gång och jag vill äta det jag tycker är gott, vilket oftast inte är så nyttigt ;) Hur får man det att funka? Äta vad man vill fast samtidigt vara smal och snygg? Hmm.
Efter nästa unge ska jag fan skaffa mig en personlig tränare igen. Då ska mammafettet bort. =)

Ditt BMI kan du räkna ut
här.

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica R

Hur gör man för att räkna ut sitt BMI ??

2008-05-15 @ 16:18:56
Postat av: malin

Herregud, fattar inte vad du klagar på?
Tänk dom som har över 30??
och du har 22 som är helt normal?
Jag hade liksom 17 innan jag fick alic, och du kalla mig för smal? :S

Ne tycker de är ondöigt att klaga på 22.

2008-05-15 @ 16:51:59
Postat av: Marie

men 22 är väl lagom. mitt är 16:P

Postat av: Ritha

Shittans! Har inte kollat mitt BMI på länge, men jag har absolut mer i närheten av "tjock som fan", dvs typ 27 eller nåt... haha. Lever bara en gång, ska leva gott och inte som en slav. =)

2008-05-15 @ 21:23:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits