Dåtid och framtid

Jag gör som LillaViggo och gör denna listan.

För 5 år sedan....: Var jag 17 år och gick medieprogrammet på gymnasiet med inriktning fotografi. Trivdes med studentlivet och festade en hel del.

För 3 år sedan....:
Var det studenten som gällde ( gick om ett år) och direkt efter den drog jag iväg till Australien för att plugga (läs festa) där. Var hur roligt som helst.

För 1 år sedan....:
Hade vi nyss flyttat tillbaka hit till Kristinehamn, jag och David. Devin grodde i magen på mig.

För 3 månader sedan....:
Mammaledig, trivs som bara den!!

Igår....:
Var ner till bvc och vägde och mätte Devin som blivit riktigt stor pojk nu.

Idag....:
Varit till fotografen och det gick jättebra denna gången!

Imorgon....:
Åker jag och Devin till göteborg för att träffa Sara, Ebba och Tobias. Ska även träffa Hanna och hennes sötnos Algot.

Om 1 år....:
Hoppas jag iaf att jag slipper jobba i Karlskoga!! Vill inte pendla när nu när vi har Devin. Vill inte jobba överhuvudtaget egentligen -fniss-


//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits