Devin

Vi har haft en slö dag idag och inte gjort någonting nästan. Men det är allt bra härligt med sånna dagar ibland också, speciellt när vädret är så pissigt som det är nu!! Förra helgen var typ för varmt och nu är det nästan vinterklädesdags igen. Helt sjukt!!

I alla fall så kom jag på imorse (bättre sent än aldrig) att när Devin vaknar på morgonen så kan jag juh bara sätta honom upp efter jag bytt blöjan och slänga i massa leksaker i spjälsängen så kan han leka där. Då kan han inte rymma och han har någonting att göra, samt att jag är i närheten, även fast jag ligger och slöar. Är ju inte lika morgonpigg som den där lille spillevinken heller. -gääsp-

Sagt och gjort.. jag gjorde så imorse iaf och det var hur bra som helst. Han satt där och lekte och pratade med sina leksaker och jag kunde ligga kvar en stund och mysa med min älskling. Detta var juh dock inte första gången han vaknade, utan efter andra gången han vaknade runt halv elva eller så, så jag hade juh fortfarande gått upp halv sju. Men ändå. Bättre sent än aldrig som sagt..

söto
Skitkul att sitta och leka i spjälsängen

sötoo
Sitter och njuter av en ny bitleksak haha

Nu på eftermiddagen åkte vi en sväng till Davids mamma och hälsade på. Är så himla mysigt där ute i skärgårn, även fast det är regnigt skitväder, sen vill juh hon mysa med vår lillkotte också.
Vi stannade bara till ungefär 20 för vill lägga Devin hemma i sin egen säng så man slipper väcka honom för att lägga honom igen. Han var trött som bara den när vi kom hem så jag trodde han skulle somna direkt på fläcken jag la ner honom, men inte då.. Så när jag kollade till honom igen så hade han vänt sig om helt och sen lagt sig till rätta och somnat. Dög minsann inte så som jag lagt honom, haha. Bestämd liten herre.

sova
Sover gott på Pippi Långstrump vis

//S

Kommentarer:
Postat av: Elin

Albin sover 3ggr per dag, ca 1-2 timmar åt gången.

Postat av: Therese

Söt han är =)

2008-05-25 @ 10:08:15
URL: http://trajsan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits