Fotograferingen

Den gick juh inte helt som det skulle. Det började bra och Devin satt och log i mitt knä efter han spanat in den nya miljön som vi kom till, han log åt fotografen också... tills vi kom i där han väl skulle fotas. Då kom alla möjliga konstiga miner fram som han inte gjort förut. Han grät inte eller så, men han sög på läppen, räckte ut tungan, gnugga sig i ansiktet och höll på. Blev inte en enda bra bild -suck- Han som blir så bra annars på bild haha.
Jaja, ska dit på torsdag igen. På förmiddagen denna gången, se om det funkar bättre. Nu vet han juh iaf hur miljön och så är. Dessutom ska David med då så en kan stå och hålla koll så han inte ramlar ner och en kan fjanta sig och försöka få honom att le =) Hoppas det går bättre då. Vill juh inte slänga ut pengar på dåliga bilder. Fotografen sa iaf att han släpper inte iväg någon därifrån med dåliga bilder. Man får komma tillbaka tills man fått några bra =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

Vilken fin blogg du har fått vännen, riktigt fin =)

Postat av: Marie

svar: ja vi blev förvanade att han stod såpass bra. spelar inge roll om han står still eller rör på sig så länge han tycker de är rolgit spelar de ingen roll.har inte sytt än men ska göra. Ja jättefin blogg:) sugen på att göra om min med tony kanske kan hjälpa mig eftersom jag inte fattar nått. skönt att ni båda är bättre men synd att de onte blev dom bilder som du ville ha. hoppas de går bättre nästa gång... trodde inte han brydde sig så mycket om nya miljöer ;)

2008-05-13 @ 20:35:56
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej.. sorry att jag inte svarade på Msn, jag var iväg.. det är för att hon kör internet explorer 6 och klarar inte av de stilmallarna (säger Peo bara genom att titta på bilden hon la in hihi) .. tydligen är det för gammalt. det är alltså inget fel på sidan utan hennes datorn som är knasig säger han oxå =).. jag är verkligen inget datasnille så har inget att säga i saken själv. :) kram

2008-05-13 @ 21:31:32
URL: http://kompez.blogg.se
Postat av: malin

konstig din blogg ser ut? :S

2008-05-13 @ 23:25:34
Postat av: Veronica

nej.. din blogg är supernajs..=)

2008-05-14 @ 10:17:47
Postat av: malin

Jag har mozilla, men det är ju helt skumt när manska kommenetar. Men ursäkta då för fan!!

2008-05-14 @ 10:32:36
Postat av: Marie

aha ok. när vi va på lekverkstan sa du att han inte brydde sig så mycket. spännande å se va han väger idag:)

2008-05-14 @ 12:32:28
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: malin

är inget, men du blir så sur, vad man än säger.. Jag kan inte rå för att jag tyckte det så skumt ut.

2008-05-14 @ 15:44:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits