Fullt upp

Igår var jag iväg till babycafét med Marie och Neo. Det var jättetrevligt fast att det inte var så mycket folk där. Devin hade iaf kul, han behöver mer stimulans nu för tiden annars blir han uttråkad så det är skitbra att åka till sånna där ställen då så att han får träffa lite andra bebisar och folk. Han lär sig så mycket mer och snabbare också när han ser och träffar andra bebisar i ungefär samma ålder. Så det är kul! Neo var söt som vanligt.

marieneo
Marie och Neo

Efter det gick jag och Devin upp till min mormor och morfar och hälsade på en stund. Det tycker de alltid är lika kul, så man får allt ta sig upp där emellanåt. Jag tycker också det är kul att träffa dem så =) Älskar min mormor och morfar! Jag och Devin var där tills David hade vaknat hemma så han kom och mötte oss på vägen, sen slappade vi mest den dagen.

Idag tog vi oss ut till stadsbondgården för att kolla på djuren. Det var träff med alla från babycafét där ute så det var väldigt mycket bebisar och barnvagnar. Kul att göra något lite annorlunda faktiskt. Tror inte ens jag varit där ute någon gång förut, så nu fick jag ju ser hur set såg ut iaf.

tupp
David, Devin och tuppen

Efter det åkte vi till Marieberg och kollade in de nya husen och lägenheterna som de byggt där ute. Jävlar vad snygga!! Tänk om man hade råd att ha ett sånt hus -drömma- Såg verkligen ut som man var utomlands när man åkte omkring där. Så jävla fint! Värsta stora poolen hade de på ett ställe också. Så orättvist att vissa får bo så fint juh haha. Fast de får nog betala därefter också iofs. Skitnära vattnet låg de också så de hade egna båtplatser och sådant nedanför lägenheterna. Jag orkade dock inte gå ur för att ta bilder, men kan lova att det var fint där ute nu.

Sen åkte vi förbi hos Elin och hälsade på i huset. De har juh nästan flyttat dit alla sina saker nu så det såg jättefint och mysigt ut. Tog en fika där och Kevin och Devin fick leka lite. Kevin var dock ganska blyg till att börja med, lite mammig sådär, men det släppte på slutet när vi skulle dra. Så söt. Hoppas han lär sig sitta snart så han och Devin kan sitta och leka istället, båda får nog roligt då =)

När vi åkte därifrån tog vi en sväng ute i skärgårn och tog en glass. -mums- Min favoritsmak var tyvärr slut så fick ta jordgubb istället, men det gick ner det också.

Men efter det har vi tagit det lugnt hemma och kollat två filmer. Meet Bill och My super ex-girlfriend. Inte sådär jättebra någon av dem, men de dög.

sovagott
Supertrött liten grabb efter dagens händelser


//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

ja de va trevligt. ja visst är de fina hus där men dom är svindyra tonys chef bor där gigantiskt hus tror de är med pol och allt men han har råd- aha ni åkte till bondgården va roligt. kanske blir att vi också åker dit nån gång som du säger kul att kommauit och göra lite annat. hihi härlig bild på han n'r han sover

Postat av: Veronica

Så stor han har blivit grabben.. =)

2008-05-21 @ 09:59:12
URL: http://www.veronicahall85.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits