Fy fan

Fy fan för lögnare alltså, fattar inte hur de orkar sitta och mytta ihop allting och sen tro på det stenhårt. Nästan så man börjar skratta för man tycker så synd om dem. Orka liksom tro på massa skvaller till att börja med och att sen sitta och hitta på saker som inte ens är sant för att skapa reaktioner. Sjukt är vad det är, mycket sjukt.
Men har de inget bättre för sig än sitta och vara elaka, så får de väl hålla på så då.
Vad gäller mig så vet jag iaf vad som är sant eller inte, för jag står för saker som jag säger och tycker. Dessutom är jag inte oärlig.

//S

Kommentarer:
Postat av: Erica

Det var din enda och bästa vän som sa från första början vad du hade sagt. Då är det ju HON som ljuger. Jag har sett vad du skrev. Men skyll inte på mej ifall det jag fick se inte var sant. Skyll på din underbara och bästa vän :)

2008-05-11 @ 17:20:56
Postat av: sara

nu får du allt förklara...! =)

Postat av: sara

vad har hänt?

2008-05-12 @ 14:31:46
URL: http://saaraa.blogg.se
Postat av: Cilla

Du står för allt?? vilket jävla skämt

2008-05-12 @ 16:01:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits