Göteborg

ebbadevinNu är vi hemkomna från göteborg och jag är hur trött som helst, Devin med, för han sover som en stock. Var jättekul att träffa alla som vi träffade. Ebba var så go mot Devin när vi kom och gav honom massor med kramar. Så jävla söt är hon, värsta mysungen. Vinkade hela tiden gjorde hon också och ville gå heeela tiden. -aj aj för ryggen- Men den tiden kommer för mig med när Devin vill gå så och inte bara i gåstolen. Iofs går han så ganska ofta nu för tiden också, men Ebba var lite med dominant om man säger så haha.
Hon fick massa fina paket idag, men det finaste fick hon såklart av Devin -fniss- En jättesöt tröja.

Vi var i slottsskogen och träffade Hanna och Algot också och det var jättekul. Ebba ville juh inte sitta still så länge, det var lite synd. Men det var iaf kul att se dem och hälsa eftersom vi snackat på internet ett himla bra tag nu faktiskt =) Algot var hur söt och go som helst.

algotdevin

Så himla synd att dessa goa personer inte bor närmare, eller att jag inte gjorde det. Hade vart så himla kul att träffa dem lite oftare än man gör nu. Typ en gång i halvåret -suck-

Jag är iaf nöjd med göteborgsvistelsen, men ganska skönt att vara hemma nu för jag är sååå trött!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

härligt att ni hade de bra

Postat av: sara

Jätte kul att ni kom. ni får flytta ner ;)
hoppas vi ses snart igen.

2008-05-17 @ 22:23:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits