Grattis mormor

Grattis till min mormor idag som fyller år!!

Jag har så ont i magen nu för tiden så David försöker tvinga mig ringa sjukhuset, men jag är så rädd för sjukhus ju. De kommer klämma o ha sig på mig, men jag har juh inte ont på det sättet.. tror jag. Usch vad jobbigt, jag är säkert allergisk mot något.. verkar ha blivit det mot en hel massa saker sen graviditeten tycker jag. Kan inte äta frukt eller så för då svullnar hela halsen igen, skitläskigt. Måste iaf ringa sjukhuset för allergitest för snart vågar jag inte äta någonting ju.

//S

Kommentarer:
Postat av: Ritha

Men du. Klart du måste ringa. Du har ju haft ont så länge nu ju.
Vet ju inte var du har ont i magen, men det är inte nåt efter förlossningen då??
Krya på dig gumman!!!

2008-05-01 @ 21:50:50
Postat av: Marie

ja de måste du verklign göra så de går att göra nått åt de...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits