Lekverkstan

Var till stan idag med Marie och tog en frukost på café paus. Var jättegott och trevligt. Neo var glad och Devin var glad.
Efter det knatade vi runt på stan lite innan det var dags att bege sig till lekverkstan för att fortsätta på våra urtjusiga trummor =) Hur jävla varmt som helst att gå, tur jag har parasoll till vagnen så Devin slapp solen, annars hade han nog typ svettats ihjäl. Nästan så jag gjorde det liksom -puh- Blev riktigt lång promenad för oss idag, härligt det i det fina vädret.
Neo var så go mot mig på lekverkstan :) Han låg och grät och Marie målade på sin trumma så jag tog upp honom.. Värsta myspricken var han då!! Så söt.


Devin på café paus.


Neo på café paus.

Har vart jättekul att ha haft något att göra typ hela dagen idag!! Så skönt att komma hemifrån lite, speciellt för Devins skull för han blir så rastlös annars. Här har han juh bara samma leksaker hela tiden, ute finns juh massa annat att kolla på och leka med liksom. Kan juh dessutom hända något spännande när man åker vagnen juh.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

ja en riktigt liten mysprick:D

Postat av: Anonym

ja det var ju linnet som var på bilden

2008-05-29 @ 14:09:58
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits