Märkligt

Det är fan märkligt vad folk kan vara elaka. Endel verkar inte veta hur man ska bete sig för fem öre och slänger ut sig saker utan att tänka minsta lilla på vad de orden kan göra. Andra verkar medvetet försöka såra och lägga sånna kommentarer så det inte ska låta elakt men det är det ändå. Trött jag blir. I alla fall så skiter jag i dem sålänge de inte kommer från någon närstående, för då skulle jag nog bli ledsen.
Tror nog jag vet hur man ska sköta mitt eget barn på bäst sätt än någon som bor typ 100 mil härifrån som jag aldrig ens träffat.

Dessutom hör jag ofta från folk att Devin är det gladaste och tryggaste barn de någonsin träffat. =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Sofi

Klart att det är du som vet bäst vad som är bra för Devin, du är ju hans mamma!! Vem är det som håller på hela tiden egentligen??

2008-05-03 @ 13:24:06
Postat av: Ritha

Vem hackar på dig?? Inte jag hoppas jag... Då dör jag!!
Du e ju mamma och vet nog bäst. Vet du inte, så gissar jag att du frågar nån....
Min kamera heter Canon Poweershop A640. Den tar bra närbilder, sk macro. Men den är svår att få skärpa med när du ska "snabbfota" eller hur jag ska säga =).

2008-05-03 @ 14:05:47
Postat av: Erica

Du är ju precis likadan själv!

2008-05-03 @ 18:55:23
Postat av: Anonym

Håller helt med Erica du hasplar ju ur dig precis vad som helst när som helst, så vem är du att klaga på andra?

2008-05-03 @ 22:31:45
Postat av: malin

Det är ju faktiskt inte bara hon som klagat på det, så lite kanske du borde tänka på vad du säger(/ skriver.

2008-05-03 @ 23:32:41
Postat av: Helen

Ja det är ju inte bara en person som klagar på dig. Du borde nog tänka på hur du själv beter dig innan du hoppar på andra. Förstår varför du inte har så många vänner.

2008-05-04 @ 09:22:37
Postat av: sara

vad är det nån har klagat på med devin?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits