Måttband

Gick ner till stan och mötte upp Marie och lilla Neo idag. Vem möter jag inte då? JO VIRRE!!! Henne har jag inte sett på år och dagar så det var skitkul verkligen. Så fick jag ju se deras lille William också, så himla liten. Fattar inte att Devin också vart så liten -hihi- Går så sjukt jädra fort.
Jag och Marie knallade runt lite, jag skulle på jakt efter ett måttband eftersom jag på något skumt vis förlagt det jag hade här hemma. Ingen aning var det är, men det kommer väl fram så småningom tillsammans med typ 10 nappar som också försvunnit helt mystiskt. Jag mätte juh min kropp i typ februari, inte för jag tror jag blitt smalare -urk- men jag måste juh mäta igen iaf. Sen ska jag nog, kanske, eventuellt, om jag orkar börjar springa lite några dagar i veckan. Inte så långt alls, men något är ju bättre än inget, eller hur? Men vi får se hur det går med den saken. Jag är bra att påbörja saker, men inte att fortsätta för jag har ingen pli på mig själv. Men om jag kanske sätter upp ett mål att jag får köpa mig något fint om jag typ orkat springa 2-3 gånger per vecka i två veckor så kanske det kan funka. Så får jag ju massa fina saker också på kuppen? Kanske vore något.
Jag hittade iaf ett måttband på stan och lite kläder till Devin som jag tänkte han skulle ha på fotograferingen kanske. =)

Var trevligt att träffa Marie, även om det bara var en kort stund.

Jag gick upp till min mormor och morfar efter hon gått hem. Kul att träffa dem och de är juh sååå förtjusta i Devin så måste juh visa upp honom lite då och då.

Jag var kreativ förut idag också minsann. Jag får mina slängar av kreativitet ibland och då är det bäst att ta vara på det. Jag fixade Devins namn på dörren till hans rum och sen en till sida i albumet som han ska få när han blir stor. -duktig-
    

//S

Kommentarer:
Postat av: Izabelle

ja då skrattar vi lika gott båda två! Som att du inte visste precis hur benjamins dörr såg ut och färger, men byt färger du så ser det inte riktigt lika illa ut. Herrejösses! Att du bara orkar, och inte inser att folk verkligen inte orkar med dig utan snackar så mycket skit bakom ryggen på dig så du anar inte. Pft..

2008-05-06 @ 21:20:23
Postat av: Izabelle

Oj så jag är inne ämnet, det tycker jag mest bara verkar intressant :) Uppenbarligen tycker ju du oxå att jag är så intressant eftersom du läser min blogg jämt och ständigt.

2008-05-06 @ 21:27:14
Postat av: Veronica

Öh ? I fall det skulle vara så att du skulle ha tagit efter henne så ska hon väl ta det som en kompliman att andra tycker det är snyggt o vill ha lika ?? Och sen har du faktiskt rätt om att det finns juh hur mågna barn som helst som har sitt namn på dörren... sjukt..

2008-05-07 @ 09:27:30
Postat av: Veronica

Jag och Mia började springa här om dagen :D Så om du vill med ut i skogen så e det bara o säga till !

2008-05-07 @ 14:18:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits