Morsdag!!

Igår var min första morsdag ever!! Det var jättekul, för på morgonen fick jag ett paket och hur mycket jag än gissat så skulle jag aldrig kommit på vad det var.. för jag fick en tripod!! Ett eget stativ till kameran, skitsnyggt och jättebra!! =) Nu ska jag önska mig ett bättre objektiv också, sen jävlar!!
Sen åkte vi till maxi och köpte en blomma till min mamma och körde hem till dem. Där tvättade vi bilen, vaxade och polerade så den blev snyggast i stan. Förstördes juh dock på fem minuter när den kom ut ur garaget igen och alla pollen bombarderade den. -usch- Vi som slitit så. Mamma blev jätteglad för blomman :)
Pappa bjöd sen oss alla på Roma. Jättegott, men jävlar i helvetet vilken tid det tar för dem att få något gjort där! Shit. Vi fick vänta över en timme på vår mat och paret som satt vid bordet intill oss gick därifrån för det tog sån tid. Så dålig service så det finns inte. Tog ju typ en halvtimme innan man ens fick menyn också och så ska det ju inte behöva vara. Som David sa, vi hade kunnat beställa pizza på Jacobs, hunnit äta upp den och blivit hungriga igen innan man fick maten där på Roma. -hehe- Tur det iaf var gott.. min mat iaf =) Men ett par kompisar som också åt där då som hade fått vänta en timme oche n kvart på sin pizza -sjukt- de tyckte inte ens den var god. Det där börjar nog bli en engångsrestaurang med den snigelfarten de har där. En sån man bara går en gång till alltså, lite tråkigt.

Idag gick jag och David ner till stan och han klippte sig. Jättefint. Efter det tog jag och gick till baby cafét och han gick hen eftersom han skulle jobba. Var där till tolv och gick sen till morfar som vi (jag och Devin) varit hos tills nu =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

va de mycket folk på cafet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits