Scrapbooking

Det är så kul att hålla på med scrapbooking nu när jag har min cuttlebug. Allt går så mycket enklare, men jag saknar juh massor av saker som jag vill ha. Kan göra önskelistan lång på saker jag önskar mig från mazzarin.se =) Kul med lite egen tid också.. Det svåra är juh att ha bra fantasi så man gör alla sidor olika. Jag fuskar ibland och snor idéer från andra på nätet, men iaf. Jag är bara nybörjare och jag behöver inspiration!!



Denna gjorde jag idag, men jag blev inte helt nöjd om jag ska vara ärlig. Jag snodde ett skissupplägg på hur man kunde lägga bilder för en sida och så gjorde jag det. Blev inte de färgerna som jag ville ha, för jag skulle bara testa med röda stjärnor som ett hjärta, sen blev det så att jag inte orka ändra haha. Sidan får duga iaf.



Denna gjorde jag också idag och blev mycket mer nöjd med!! Fast det var skitsvårt att veta hur jag skulle placera allting när jag visste vad jag ville ha för saker. Vet inte hur många ändringar jag gjorde innan jag tillslut blev nöjdast med detta iaf. Haha. Jag är velmajja nummer ett! Jag ska absolut gå en scrapbookingkurs till hösten så jag lär mig massa tips och trix, för detta är så kul!! =) Kul att ha ett lite mer personlig album sen också. Har ju gjort ett par sidor nu. -duktig-

//S

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vilkeen fin bok! pyssligt =)

jag åt gröt!

Postat av: Veronica

Barn säger till om dom int vill ligga i babysittern längre. Så det är ingen fara. William har bara sovit i den någon gång. Han ligger mest ute i vagnen. =)

2008-05-25 @ 10:01:13
Postat av: mezzie

Åh vad fina de var :-)

Hmm, man kankse skulle testa på det dära själv med,

älskar ju sitta och pyssla på kvällarna när kidsen sover!

Är det mycket svårt?

Ha en fortsatt trevlig morsdag!

2008-05-25 @ 19:12:00
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Marie

jättefint

2008-05-25 @ 21:04:02
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits