Sjuk

Jag är sjuuuk. Fy fan alltså, det kom över mig på typ en halv sekund och nu mår jag skit!! Sov ingenting i natt för jag var så tät i näsan och nässprayen hjälpte inte ett dugg. Sen nu har jag feber och ont i huvudet och halsen. Det är fan synd om mig!!
Imorn ska vi till fotografen med Devin också och jag vet inte hur jag ska klara det. Ska vara där klockan 14 och David jobbar tills dess och är inte hemma förrän halv tre. Så jag måste gå ner dit också. -puh- Men jag ska snart lägga mig och hoppas på bättre tider ;)
Hoppas verkligen inte Devin är snorig eller hängig imorn då vi tar bilderna, vore lite trist att slänga ut pengar på det.

//S

Kommentarer:
Postat av: Elin

Stackare!! Hoppas du blir bättre snart och att det går bra hos fotografen i morgon!!!

2008-05-12 @ 19:49:12
Postat av: Marie

om devin fortfarande inte mår bra imorgon så kanske de är bäst om ni stannar hemma eftersom ingen av er är friska.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits