The Crüxshadows



GAAAAH!!! Jag blir helt till mig här när jag ser denna videon. Kan knappt sitta still och bara ler!!! Jag verkligen ÄLSKAR denna gruppen. Jag skiter i om ni andra tycker det är skitmusik, för det tycker inte jag! Jag ska få se dem igen nu i sommar på arvikafestivalen och jag ska nog bannemej försöka stå längst fram som på alla andra konserter jag vart på med dem!! Gömmer ALDRIG när de drog upp mig på scenen eller när han kramade mig. -wow- Shit säger jag bara.
Nu längtar jag som fan till arvika, fast jag kommer sakna sönder mig efter Devin så ska ta bilen dit tror jag så jag kan åka hem när jag vill om jag tröttnar. Känns inte som det kommer vara lika kul som de andra åren, eller ja, förra året var det inte heller speciellt kul om jag ska vara ärlig. Men jag fick juh VIP-biljett och gratis tackar man ju inte nej till.

Nej nu ska jag sova och drömma mig bort till deras konsert tror jag.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

haha hon i bakgrunden körde nån aerobicshow! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits