Ute hela dagen

Så himla härligt väder idag så har faktiskt varit ute nästan precis hela dagen!! Vi började med att ta en skogspromenad ut till Devins farmor och där ute bjöd hon på våfflor. Jag och David som hade glömt äta frukost fick alltså det till frukost ;) Gick ju ner det också. Sen satt man där i solen och glassade typ resten av dagen. David var ju såklart tvungen att åka till jobbet, men jag och Devin stannade där och myste i värmen.
Devin fick bada hos farmor också, inomhus såklart, men iaf. Han tyckte det var skitkul och skvätte ner typ halva badrummet inklusive sin mamma. Gjorde ingenting alls, huvudsaken var att han hade roligt och blev ren.
Han fick mat ute och sov ute idag och det var toppenbra det, han var glad och nöjd.
Tokälskar min lilla snuttebubbe!! ♥



Som sagt var det jätteskönt att vara ute hela dagen.

Devin fick ett par foppatofflor av Maja också -tack- Så himla söta. De var lite stora än, men han kan väl ha dem sen när han lär sig gå antar jag.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits