Bättringsvägen

Tror Devin är på bättringsvägen nu för han har varit ganska pigg hela eftermiddagen och nu när vi la honom hade han "bara" 38,8 i feber. Inte fått någon mer alvedon idag än klockan fem imorse så han hade över 40 grader, så det verkar ju gå åt rätt håll. -yaay- Han har även ätit och druckit bra idag, så han verkar inte lida så mycket. Hade jag haft 40 graders feber hade jag ju vart döende och inte orkat sätta mig upp ens >_< Tur att barn är starkare än oss vuxna!

Piggare och gladare idag :)

5 dagar kvar.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

härligt att de verkar var på bättringsvägen:D

Postat av: Renate

Barn är helt fantastiska men de växer ifrån tåligheten märker jag, Kevin blir helt utslagen nu när han får feber, han var som en liten vilde när han var mindre även fast han hadde feber.

Skönt att det går åt rätt håll!

2008-11-07 @ 09:06:24
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits