Fryser

Usch vad jag fryser. Har ändå tänt typ 24 värmeljus här hemma!! -brr- Hoppas inte jag håller på att bli sjuk eller något iaf, det har jag varken tid eller lust till!

Var iaf på badhuset med Devin idag som vanligt och han tyckte det var jättekul. Min mormor och morfar följde med och kollade på och tyckte det var jättekul att se honom in action så att säga. Han är ju inte ett dugg rädd för vatten! Han åkte med huvudet före i rutchkanan idag också och for under vattnet innan jag tog upp honom och han var jätteglad ändå -hihi- Så duktig min prins!

//S

Kommentarer:
Postat av: Becca

Vad kul, skulle vilja ta William och åka o bada nån dag jag med :)

Postat av: Elin

Vad roligt att han inte är rädd för vatten :) Albin hatar att få vatten på huvudet. Kan knappt tvätta håret på honom. när vi är och badat kan vi inte lägga honom på rygg eller doppa honom. Jag testa att doppa han och han sög i sig halva basängen typ. ingen koll på att han ska stänga munen ;)

2008-11-02 @ 22:36:26
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Renate

Ingen värme nu inte =/ Brukar själv tända ljus, har dille på doftljus :D

2008-11-03 @ 11:43:30
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits