Granen står så grön..

..och grann i stugan, granen står så grön och grann i stugan trallalalalalaa -sjunga-

  

Ja, nu har vi alltså satt upp granen. Den var inte alls gles och ful som jag trodde, faktiskt jättefin. Den är inte färdigpyntad ännu för vi hade köpt för lite glitter att ha runt och sen ska det ju vara en lysande stjärna i toppen också!! Har även typ 20 pynthjärtan att hänga upp också men just nu orkar jag inte sitta och trä tråd i dem, får bli senare projekt. Jättemysigt är det här nu!! Den är tusen gånger finare i verkligheten än på bilderna -suck-
Devin har gått och plockat ur alla pyntgrejer längst ner så där kommer vi väl inte få ha några sen haha. Katterna är också väldigt nyfikna på vad det är för något som vi släpat in i lägenheten.

Jag kan alltså rekommendera granngårdens julgran. Den var lite jobbig att "puffa" upp.. men det blev ju bra tillslut iaf!!

//S

Kommentarer:
Postat av: ☆ Nina ☆

Nuuu?! Granen tar vi inte in förrän dagen innan julafton =)

Postat av: Zandra

hahahahahhahahahahahaha du är ju hel galen =D

Jag älskar allt som har med julen att göra men julgranen kommer inte fram förrens typ den 20:e!

Fast fin var den ;-)

Kram på er!

2008-11-30 @ 19:06:33
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Rijo

Håller med föregående talare. Granen kommer fram danföredanföredopparedan. Iiinte tidigare! =) Tur vi är olika, men julen är kort så varför inte?? kram till er

2008-11-30 @ 19:36:05
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Marie

jättefin gran:D

2008-12-01 @ 11:41:30
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: emma

Min gran åker fram till helgen! Jag kan inte vänta! Är jultokig=) Vi köpte våran på biltema förra året, den kostade typ 150 kr och var helt jävla perfekt! Ser ut som en ritkig gran! Man måste puffa upp den lite också men den är så fyllig och fin! Har egentligen aldrig gillar platsgranar men blev riktigt nöjd när jag hittade vår förra året!

Er ser också super fin ut!! Bra köp!

2008-12-01 @ 13:10:42
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: Virre

Varför är den inklämmd i ett hörn?

2008-12-01 @ 17:50:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits