Huvudvärk

Huvudvärken har fortsatt idag också -urk- Så fruktansvärt ont alltså. Imorse tog jag en tablett och det finkade ju för ett tag, men nu är värken tillbaka igen och jag gillar verkligen inte att proppa i mig en massa jävla piller. Blev lite bättre nu efter jag ätit iaf, men inte så bra som jag skulle vilja.

Var i stallet imorse hos mammas häst med Devin, mamma och pappa. Devin fick rida lite och han tyckte det var hur kul som helst! När mamma stannade hästen så försökte han få igång den att gå själv, såg jättekul ut. Jag själv är ju ganska rädd för de dära djuren så trodde den skulle bita eller kasta av Devin.. men det gör den ju såklart inte. Hur snäll häst som helst. Måste försöka ta mig dit och rida lite någon gång i framtiden så jag får bort min hästrädsla, speciellt nu när min pappa till och med fått bort sin!! När de var på Island nyss så red min pappa ifrån mamma på islandhästen ^^

Rider lite

Nyss kollat på Horton och den var faktiskt riktigt rolig. Roligast i filmen var dock ett litet gult fluffigt djur som såg ut att gå på droger eller något -fniss-

Kommentarer:
Postat av: Renate

Devin ser ganska nöjd ut däruppe, kanske vill rycka lite i manen :p

Vi tittade också på Horton igårkväll...tyckte det såg så kul ut när han dansade :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits