Rytmiken

Det var avslutning på rytmiken idag, så det var bara att knalla dit i snöstormen. Inte lite avis jag var på Devin som satt och hade det mysigt under regnskyddet i vagnen då? FUSK!
Vi kom iaf dit och jag såg väl ungefär ut som en frusen snögubbe vid den tiden -haha- Mysigt med snö iaf!! Jag kunde faktiskt tagit bilen, men valde att gå nu medan jag kan. Vet ju hur det var förra graviditeten liksom.. blev inte mycket gåendes då inte!
Devin var skitglad och söt på rytmiken. När vi sjöng "två små fåglar" och sträckte fram pekfingrarna så härmades han och gjorde samma. SÖTA UNGE!!
Blev lite fika efteråt och även lite lek på öppna förskolan där innan vi knallade hem till min mormor och morfar. Där fick jag middag och Devin tog sig sin middagslur i deras sängar -mys-
Gick ner till källan en stund efter det också innan David kom och hämtade oss :)

Helt okej dag, men fan vad trött jag är runt fyra på eftermiddagen. Bara jag blundar till lite för länge så somnar jag ju nästan.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits