Titta!

Åhh idag sa Devin "titta" för första gången och drog i min scrapbookinglåda -hihi- Lät så himla gulligt. Både jag och David blev lite chockade för vi har inte ens hört någon tendens till att han skulle säga det innan :)

Devin mår iaf inte bra än, han var lite piggare under dagen och har ätit och skrattat lite.. men mest tillbringat tiden i min famn. Nu när jag tog tempen på honom var den 39,7 grader så jag proppade i honom lite mer alvedon och nässpray och nu ligger han i sängen. Nässprayen är dock sämst så han kommer nog inte kunna sova så bra inatt kraken =( Hatar när han mår dåligt!!! Han har iaf ätit 3 dl välling, 3 clementiner, 1 burk mat, 2 dl fruktdryck, 1 hel efterrätt, några skedar gröt och några majskrokar idag så det är ju bra det iaf. Men gillar inte att febern håller i sig så trots alvedon. Han sover självklart inne hos oss inatt igen även om det innebär att jag inte kan sova så bra, för det skulle jag ju inte kunna om han låg i andra änden av lägenheten heller. Allt för honom!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

skönt att han ändå äter. Jobbigt stackarn. men går de inte över kanske ni ska träffa en doktor!



svar: tack ja visst är dom. bra med lite ombyte också.

hon bjöd 50 000 kr men får se om de är fler som vill vara med och bjuda man kan alltid hoppas:)

Postat av: Elin

Roligt han säger titta, gulligt.



Hoppas han kryar på sig snart.

2008-11-05 @ 22:07:23
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits