Utmanad av Malin

Vart utmanad av Malin, så bäst jag med gör!

Regler; Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

  • Jag är jättemörkrädd
  • Jag har ätit antideppmedicin
  • Jag och David har snart varit tillsammans i 3 år
  • Hatar brysselkål
  • Gillar inte att vara ensam
  • Vill flytta utomlands, helst Australien
  • Vill aldrig mer jobba.. men måste ju -suck-
Jag utmanar:

Marie, Emma, Amy, Sara, Virre, Sara och Becca

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

jag har ju just gjort den! =)

Postat av: Becca

men va fasen, nu när det stod riktat mot mig så måste jag ju göra den :( crap! :P

2008-11-02 @ 21:44:07
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits