Årets spya

Fy fan alltså, förut när vi precis parkerat bilen utanför Karlstads sjukhus för att gå till ultraljudet så spyr Devin. Då menar jag ingen liten mes-spya inte, utan detta var som ett vattenfall med hur mycket som helst. En riktig vuxenspya alltså. Jag bara skrek på David att springa runt bilen och torka för jag har ju sån spyfobi så det finns inte. Försökte hjälpa till men jag var såååå nära på att spy så jag var tvungen att flyga ut ur bilen själv >_< Hur fan ska jag klara en magsjuka här alltså om barnen blir sjuka!? Jag kommer dö. Hade jag vart själv i bilen vet jag inte vad jag hade gjort.. hade ju spytt ikapp med honom liksom. -fy fan- Tror kraken blev åksjuk när vi letade parkeringsplats för vi körde runt så himla mycket och han hade ju ätit innan och fick inte ens sova klart för vi bara tog med honom till bilen. Äckligt var det iaf och nu inser jag hur illa det kommer gå om jag är själv och det där händer här -puh-

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

men har du varit på ultraljud utan att säga nått???

Postat av: Renate

Colin var också åksjuk när han var mindre men han växte ifrån det tack o lov men varje gång vi åkte långt fick vi bunkra med kläder och spypåsar...mindre kul!

2008-10-20 @ 07:30:15
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: habibty

Men ååhhh, jag vill också på UL. Inte för att det skulle visa något. Fin liten bebis du har där inne.

Jag vill vara gravid igen. Saknar min mage jättemycket.

Kräks! Jag vet precis vad du menar. Jag har världens kräkfobi. Hoppas att Edina aldrig får magsjuka...

2008-10-20 @ 10:01:04
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Jobbigt det måste vara med spyfobi :/



Är det bara när andra spyr, eller när du med spyr!? Tänkte mest på nu under grav, har du inte mått illa nåt eller spytt?

2008-10-20 @ 18:53:57
URL: http://froidans.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits