Bergvik

Blivit en heldag i Bergvik köpcenter idag tillsammans med Veronica, Magnus och Elliot.
Jag shoppade mig ett par stövlar på skopunkten och David hittade sig några skor där också faktiskt. Blev även en lång stickad tröja till mig, mysigt och med utrymme för växande mage -hihi- Den fick jag 50:- billigare för jag hittade en liten liten maska som inte skulle vara där på den. Alltid bra med lite billigare juh!!
David har vart bakis som fan idag efter igår då han var och bowlade med jobbet, men han följde som tur var med ändå. Är ju han som har pengarna liksom ;) Blev lite kläder till Devin också som han ska få i 1-årspresent. Shit han är snart 1 år!!!

Jaja nu blire film!

//S

Kommentarer:
Postat av: Amy

Det handlar inte om att han sover länge... Idag sov han länge pga att han somnade 03.30 inatt så det var tom mindre timmar än vanligt. Oftast sover han till 8.30 och lägger sig 21 och sover super bra!

Kändes ju elakt att väcka honom när han inte fått sova en blund på hela natten. Han fick dock inte sova middag :P

Postat av: marie

hihi jag sa ju att du kommer säkert hitta fina kläder till devin;D

2008-10-26 @ 17:43:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits