Guess what?

Haha gissa vad!? Jo, idag har vi varit på öppna förskolan. Ovanligt va? Nee. Men Devin älskar det och jag gillar det verkligen också för det finns så mycket folk att träffa och prata med där. Inget kul att bara vara hemma och sitta och glo helt ensam, Devin behöver kompisar att leka med och rasta av sig med. Han är en busunge :)

Blev en lunch på stan med Veronica och Magnus efter öppna förskolan. Åt en grekisk sallad där så jag blev ju hungrig på en gång igen såklart. Iofs kanske det har med något annat att göra än just salladen!?

David kom och hämtade mig och jag åkte till morfar och tog en promenad med honom. Min lilla söta morfar ♥

Sen då..? Hmm.. hämtade David och Devin och drog hem till Veronica och Magnus igen. Elliot dängde ner Devin i golvet där så han började störtblöda i läppen -hemskt- Gick över fort, men nu har han en fläskläpp nu, min lilla gosesnose. De leker iaf ganska bra ihop de där två grabbarna tills Elliot vill brottas ;)

Nu ska jag glo film.

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Inge roligt att vara hungrig jämt =/

Ni har många fläskläppar att "se fram imot"...tycker inte grabbar gör annat än slår sig under uppväxten.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits