Heldag

Blev en heldag med Veronica och Elliot idag och det var ju inte fel det inte. Vi träffades utanför källan för den var tydligen stängd så vi undrade vad vi skulle hitta på då eftersom det är tråkigt att bara dra hemma liksom. Blev att vi gick till öppna förskolan vid församlingshemmet istället och där hade de sagostund och äppelkaka för de firade 150 år. Var jättetrevligt. Efter det fikade vi lite på café paus (stammisar) och sen drog vi bort till det nya dagiset på Gustavsberg som heter Äventyret för att se hur det ser ut där. Var jättestora lokaler och så, men såg väldigt tomt på leksaker ut. De hade tema på natur/teknik och mattematik, kändes ju inte lattjolajbans direkt. Var konstigt att vara där igen eftersom jag gick i skolan i de lokalerna mellan 4-6.
Sen bar det hem till Veronica där vi drack té och åt bullar. Vero kom efter en stund med lilla Ted så grabbarna busade runt en massa.

Jag kom ganska nyss hem därifrån och Devin somnade som en stock på en gång. David är nu och köper pizza -mums- Så det blir myskväll ikväll!

Detta blev nu ett sånt inlägg som jag egentligen hatar i bloggar. Typ idag har jag gjort det, sen det och sen det och sen blev det det, det och det också. Spyr på sånt. Men jag är för hungrig och trött på att orka engagera mig nu.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

typ så jag skriver. härligt med myskväll

Postat av: Virre

Du behöver ju inte läsa det om du inte gilla det..

2008-10-10 @ 21:31:12
Postat av: malin

Ett normalt blogg inlägg i mina ögon. Sånt som är kul o läsa :)

2008-10-10 @ 21:56:56
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Renate

Haha såna skriver jag jämt känns det som...har ingen fantasi till annat =)

2008-10-11 @ 10:40:17
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits