Inbyggd väckarklocka?

Bläää vad jag är trött!! Devin har den senaste veckan vaknat nästan exakt halv sex varje jävla dag.. Har han en inbyggd väckarklocka i sig eller? Isåfall vill jag ställa om den till ett par timmar framåt -puh-
Han somnade nyss om men så fort jag la mig ner för att sova jag också så vaknar den lille skiten och ska upp igen -suck- JAG VILL JU SOVA!!

Spelar liksom ingen roll när man lägger honom på kvällen eller någonting.. han liksom bara SKA upp halv sex på morgonen!? För mig är det inte ens morgon, det är typ mitt i natten och när man sover som allra bäst, men han verkar inte ta hänsyn till det.

Jag ska allt hämnas när han är tonåring och vill sova halva dagen -moahaha-

-gäsp-

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Hahaha exakt så sa jag också när mina var riktigt små - jag skall hämnas när ni blir tonåringar =)

Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Stackare! Det är ju rent omänskligt tidigt. Våra sover till kl 19/20 - 8 (halv åtta) och jag fasar för om det kommer ändras.

2008-10-04 @ 11:02:36
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits