Sovmorgon

Klockan 7.45 väckte Devin oss idag så det var ju en riktig sovmorgon vi fick. Jag låg iofs vaken ett tag och hade sprungit och lyssnat så han verkligen levde eftersom han sov så länge. Blir skitorolig när jag vaknar och ser att klockan är över sju och han inte väckt mig/oss än. Kunde inte somna om, men låg och väntade på att han skulle vakna :)

Var till badhuset sen. Sista gången på kurs 2 var det idag, men kurs 3 börjar redan nästa söndag så det blir iaf inget avbrott denna gången -skoj- Devin var som en vilde i vattnet och dök hur många gånger som helst. Rutchkanan åkte han helt själv också och for ner som ett skott och plumsade i vattnet utan problem. Han tyckte det var skitskoj!!

  

Älskar mina grabbar ♥
och bebis i magen såklart ♥

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

oj redan slut jösses va tiden rinner iväg. skönt att trean tar över fort:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits