Disneykossa



Dagen började med att vi gick ner till baby cafét för att rasta Devin lite. Han tycker det är så roligt där med alla barnen och leksaker som finns. Marie och Neo kom dit också, det var trevligt för det var ett tag sen vi sågs nu.
Lilla Miranda var där på golvet också, så Devin och hon hade kryprace och följde efter varandra och gjorde samma saker hela tiden -hihi- Så himla söta. Miranda är en av bebisarna från föräldragruppen.

Efter baby cafét så gick jag och Devin förbi mazzarin och köpte lite scrapbookingsaker, tänkt att jag ska ta tag i pysslandet någon dag här framöver om man har någon tid.



Blev en fika på café paus med Mikaela sen på eftermiddagen.
Devin käkade nästan upp ett kvitto som han satt och lekte med. POFF var det bara borta och jag och Mikaela letade efter det på golvet och sådär, men då hade han det i munnen och skulle precis svälja. Puh att jag såg det så han inte hade satt i halsen eller någonting. Farligt ju, nu får han aldrig mer leka med kvitton!



Köpte världens coolast mössa till min supersöta son efter fikan. Den fanns egentligen bara för större barn, men den minsta storleken som jag kunde hittade passade ju ganska bra.. så det fick bli en sån!! Han blev helt otroligt söt i den och pappa David blev glad över att han fått en cool skatemössa -hihi-

Just det ja.. jag och David var iväg till skärgårn sen för att David skulle bli klippt av Pontus, och han kläcker ur sig "Devin han är ju en riktig disneykossa han" och jag bara VADÅ!? HAHAHA. Han tycker Devin har så långa ögonfransar och stora blå ögon precis som alla disneykossor har, så därför var Devin en sån. HAHA. Så jävla kul liknelse, men han är ju lite speciell den grabben ;)

Min goa söta lilla disneykossa.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

haha disneykossa den var ny haha ;D

Postat av: Amy

haha disneykossa :P. Vet inte om det är meningar Oliwer säger. Han sägter mamma och titta och där och ibland blir det ihop. Ropar på mig och när jag tittar så säger han titta dä

2008-09-02 @ 09:28:01
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Ritha

Varför man har ståltrådshjärtan i ett äppelträd? Jaa, för att det är fint tex. =). Du har ju ingen trädgård, men vänta du, kanske du oxå pyntar den med nåt fint.

2008-09-02 @ 12:26:06
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits