Fika

Var till café paus idag och tog en fika med Cecilia och hennes lilla son Filip. Aldrig träffat dem förut så det var jättekul, alltid kul med lite nytt folk ju! Filip blev dock tvärarg för att han satt stilla, det var visst inge kul alls! Så vi hann inte prata så mycket för han överröstade nog alla där inne på fiket haha.

Devin var också lite gnällig, men det var för han var så trött. Somnade på fem sekunder när vi gick därifrån -skönt-

Nu är han med sin pappa till Björneborg för att träffa gammelgammelfaster (blire nog) haha.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

jag hade gärna kommit över min fobi, om jag vet hur jag skulle göra

Postat av: marie

aha va trevligt. ska antagligen träffa dom på tisdag:D

2008-09-11 @ 22:44:13
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits