Mamma

Devin har blivit så duktig på att säga mamma nu och säger det mest hela tiden faktiskt, åt allting -haha- Så är det väl när man lärt sig ett nytt ord, då vill man säga det hela tiden.. iaf om man är en liten bebis. Så sött när han kommer mot mig och säger mamma, jag blir ju nästan tårögd. Han är så stor, pratar ju till och med lite nu.

Förut var det mest pappa som han sa, men nu är det mamma för nästan hela slanten.. kan ju slinka in ett pappa någon gång ibland. Hihi han är så duktig =)

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

mysigt de neo säger också mamma nu såå sött. samira är 11-12 år nu gammal dam:D

Postat av: Virre

Guud vad duktig. =) Jag prtatde med en kompis förut och hennes lilla tjej är 10 månader och säger ocå mamma till allt nu. hehe.. och även titta,..=) Jo jag kommer till Värmland på torsdag. Klart att William ska med, åker inte utan honom..=)

2008-09-01 @ 11:51:41
URL: http://veronicahall85.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits