Öppnis, 1årskalas och me&i party

Har varit en ganska fullspäckad dag idag minsann, men det klagar jag inte över för det är kul att ha någonting att göra.
Det började iaf med att jag och Devin knatade ner till öppna förskolan och var där till runt klockan 13. Därefter gick vi rakt över gatan till min älskade mormor och morfar som bjöd på pannkakor -yum- Devin tog sig en timmes tupplur i deras säng också. Måste vara något med deras säng för han somnar ALLTID jättefort i den och på rygg dessutom, helt galet.

Mormor följde sen med oss till lindex för jag var absolut tvungen att ha vantar till stackars Devin! ISKALLT nu för tiden ju, fy fan. Blev kallt på nolltid verkligen -brr- Hittade ett par och hon betalade dem, snäll mormor jag har =)

Direkt efter det gick vi hem till Elliot som fyllde ett år! GRATTIS!! Där fick vi glass och tårta. Devin åt nästan en halv vaniljpinnglass själv. Alla andra barnen åt ju så då kände jag mig så taskig om inte han fick, så han fick väl också en då. Han mumsade glatt i sig. På kalaset hade jag tagit nappen ifrån honom för att han behövde ingen tyckte jag.. då kommer han med en napp i munnen och en varsin i händerna. Nappkungen liksom! Han har nog en nappradar inbyggd.

Sen tog vi oss hem snabbt och jag bytte byxor för Devin hade kladdat på de andra sen var det att sätta sig i bilen igen och iväg på me&i-party. Devin följde inte med, fick stanna hos pappsen :) Hämtade upp Veronica på vägen också. Köpte en body och ett par plysch-hängslebyxor till honom =)

Det var min dag det.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

blev de dom bruna?

Postat av: Renate

Är han redan ett år Elliot(grattis!)...tiden flyger iväg, mysigt med glass...barnen har en tendens att vara så söliga och goa efteråt =)

2008-10-01 @ 10:58:34
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits