Utmanad av Virre

Utmaningen går ut på att fylla i fem egna svar på respektive område och sedan utmana tre stycken andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:

Fem platser där jag har bott:
1. Kristinehamn
2. Torsby
3.  Sunne
4. Australien
5. Kristianstad

Fem jobb som jag har haft:
1. Arno Remmen
2. Camping
3. Tele2
4.
5.

Fem saker i min handväska: (har bara skötväska)
1. Blöjor
2. Våtservetter
3. Mobil
4. Kontokort
5. Näsdukar

Fem saker i min frys:
1. Cocktailkorv
2. Majs-schnitzel
3. Tomat/ost delikatess med örter
4. Broccoli
5. Sesam nuggets

Fem saker i min bil:
1. Bilbarnstol
2. CD-skivor
3. Rattmuff
4. Skräp
5. Solskydd på fönstren

Jag vill utmana:
Malin H
Marie G
Elin N

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits