Vantar

Börjar verkligen bli kyligt i luften ute nu, hösten är på väg. Fick bege oss ner till stan för att inhandla vantar till Devin, han blir ju iskall om de små fingrarna när han sitter i vagnen annars. -usch- Blev små tumvantar så att han iaf fortfarande kan greppa saker.. annars skulle han nog bli smått tokig tror jag!

Tummen upp för tumvantar!

Annars idag har vi varit på öppna förskolan i fyra timmar, mellan 11-15 och Devin lekte precis HELA tiden. Han var överallt och hade verkligen hur kul som helst med alla barnen som var där. Så kul att se honom leka så. Han kom ibland krypandes till mig för att se så att jag var kvar, sen kröp han iväg och fortsatte att leka igen. Kan lova att han sov som en stock sen när vi kom hem därifrån -hihi- Skitbra att rasta honom där ju, toppen!

Köpte två nya pyjamasar till honom idag också. Det behövdes sånna med långa ben och lång ärm nu när det börjar bli så kallt och han vägrar ju ha täcke på sig... eller ja, han har det när han somnar men sen kryper han ju runt där i sängen minste 40 varv i sömnen. Inte lätt att behålla täcket på då ju.

Min nya pyjamas.

Nu ska jag kolla lite på top model och sen blire nog att kolla på Filip och Fredrik om jag orkar hålla mig vaken. Det märks ju =)

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

söting:D

Postat av: Nina

Brun å grön pyjamas, fin! Märke?



http://snostjarna.blogspot.com

2008-09-09 @ 20:49:43
Postat av: Anonym

Han passar jätte bra i grönt :D

2008-09-09 @ 22:01:04
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

hade jag gärna gjort om jag haft betyg för de

2008-09-09 @ 22:06:44
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits