Babycafé

Vilde och jag var ner en sväng till öppna förskolan förut och var på babycafét. Var ett bra tag sen man var där när det bara var 0-1 år faktiskt så jag hade typ glömt hur det var, men alla bebisar ligger ju där i pölen eller kryper omkring. Vilde satt dock i min famn hela tiden, fick hjälp att knyta sjal och han satt verkligen och mös där i :) Så himla smidigt ju!

Nu passar jag på att slänga i mig lite mat här mellan amningarna och sen ska man ju iväg och hämta Devin på dagis också. David ska iväg på ett möte sen så jag blir själv med båda två i över en timme för första gången.. får se hur det går ;) Förhoppningsvis så sover Vilde den stunden så jag kan busa med Devin.. men man vet ju aldrig!

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Vad ni far överallt :)

Postat av: marie

de kommer gå bra:)

2009-04-20 @ 20:29:18
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits