Besök

Fick besök förut av Devin och Vildes lilla tremänning Arvid med familj. Var trevligt! De kom för att gratulera och hade med sig choklad och ett fint kort :)

Devin var jättego mot Arvid också och klappade honom på huvudet och höll honom i handen ♥ Min gosepojk det! Arvid såg ut att ha blivit skitstor nu när man jämför med hur liten Vilde är haha, ändå är han bara sju månader gammal snart så han är inte så värst stor han heller.

Dagen har annars vart ganska seg. Jag och Vilde somnade på soffan förut så David och Devin stack iväg ut för att leka lite och var borta ett bra tag, men Devin älskar ju att vara ute så och jag tyckte det var skönt att sova lite ;)

Nu blir det en lugn kväll här hemma hoppas jag. Devin sover iaf och Vilde ska väl snart ammas igen -hihi-

//S


Kommentarer:
Postat av: sara

hur sover V om natten?

Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas ni får en fin söndag



kram

2009-04-19 @ 11:03:43
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits