Eftermiddagen

Idag tog vi oss ner till stan igen för att leta efter sånt där set som man kan göra hand/fotavtryck med till Vilde eftersom vi gjorde till Devin. Fanns ju ingenstans längre -suck- Får väl ta och göra på öppna förskolan då istället!

Efter stan begav vi oss hem till Marie och Tony där vi fick lite saft och bullar -mums- Devin busade runt där som en orkan haha.

  
Busar med gudfar Tony


Devin, Neo och Tony

Var jättetrevligt där även fast jag typ bara satt och ammade hela tiden, men nöden har ju ingen lag ;) Fick ju i mig lite fika iaf och Devin busade runt och hade skoj även om han mot slutet vart skittrött.

Nu sover båda mina älskade barn gott i varsin säng iaf.

//S


Kommentarer:
Postat av: mor till Minna Cassiopeia

hej, grattis till gossen, jättesöt verkligen!

tänkte bara säga att hand och fotavtryck-set finns på mazzarin, har sett dom där när jag köpte färg för å göra egna avtryck.

2009-04-16 @ 20:58:03
Postat av: Amanda

Det finns sådana avtryck här iaf. Och kolla på nätet vettja!

Postat av: saramichellesmamma<3

det fanns förut på jysk kolla där :)

2009-04-16 @ 21:44:09
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: marie

ja som sara skrev jysk ahr ajg sett och även på leksaksafärren de var där jag köpte devins dop present.

Ja de var jätte trevligt. mat glad kille de däör;)

2009-04-17 @ 11:22:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits