Hemma igen



Mums med påskmat tyckte Devin. Åt som en häst verkligen, men det gjorde nog vi andra också faktiskt. Var riktigt gott, och det är ju extra gott när man sluppit laga maten själv ;)

  

Devin fick två stora påskägg som innehöll kläder och böcker. Han fick 20 stycken små böcker som var väldigt populära och sen även en badbok med vattenspruta som jag hoppas han tycker är kul i badbaljan :) Han verkade nöjd iaf.



Sitter här och läser minibok tillsammans med morfar.

Har iaf varit en trevlig påskafton idag även om den började piss för min del som skar upp tummen när jag skulle skära frallor. Shit happens!
Varit toppenväder och vi har varit ute massor idag -härligt-
Susade förbi brandbilar vid vårt hus innan vi skulle till att äta påskmat idag och då brann det uppe på kullen utanför vårt hus. Där hade ju vi precis vart och lekt med Devin i sandlådan liksom. De sprutade massa vatten iaf och det släcktes ganska fort, men man undrar ju vad det var som gjorde att det börja brinna från början..?
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer även om det finns mer att skriva, men jag är så sjukt trött.

Varit lugnt i magen idag -suck-

//S



Kommentarer:
Postat av: Amanda

Vilket litet påskägg han fick! :o)

Postat av: sara

någon som ville ha en påskbrasa kanske ;)

2009-04-12 @ 12:57:38
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Katarina

Det var tydligen lugnet före stormen ^^

2009-04-17 @ 12:35:55
URL: http://ninacat.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits