Kom ihåg

Idag kom vi iaf ihåg städningen på dagiset, så det fixade vi imorse innan babysimmet. Gick dit och tillbaka så vi fick lite skön luft också :) Är så härligt att kunna gå nu igen utan att få ont precis överallt!! Skitbra årstid att få barn verkligen för nu kan man vara ute och gå massor i det härliga vädret.. ingen tung snö att pulsa runt i som det var när Devin kom till världen.

Nu på eftermiddagen har vi vart en stund hos min mamma och pappa. Devin busade som vanligt som en tok med sin morfar och hade roligt. Vi blev bjudna på fika där också, gott, men inte så bra med tanke på att jag verkligen måste gå ner i vikt och inte upp!! Jaja.. 1 maj sa jag ju att jag skulle börja på allvar så det får jag försöka hålla då iaf!

Nu ikväll blire väl till att se på Wipeout och sen sova.

//S


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits